V případě, že se v průběhu záruční doby vyskytne vada, má kupující, v závislosti na povaze této vady, při uplatnění záruky, tato práva:

-         jde-li o vadu odstranitelnou, právo na bezplatné, řádné a včasné odstranění vady, právo na výměnu vadného zboží , není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, a není-li takový postup možný, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo právo odstoupit od kupní smlouvy,

-         jde-li o vadu neodstranitelnou bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží nebo právo odstoupit od kupní smlouvy,

-         jde-li o vady odstranitelné vyskytující se ve větším počtu nebo opakovaně a bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupení od kupní smlouvy,

-         jde-li o vady neodstranitelné, které nebrání řádnému užívání věci a nepožaduje-li výměnu věci, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupení od kupní smlouvy.

 

Kupující může uplatnit reklamaci písemně nebo e-mailem. Písemné oznámení o zjištěných závadách uplatňuje kupující na adrese:

ČOČKY s.r.o.,

Tvarožná Lhota 120,

696 62

 

nebo na info@kontaktni-cocky-levne.cz

 

Oznámení o závadách musí obsahovat: jméno kupujícího, adresu, telefon, e-mail (je-li k dispozici), číslo objednávky, podrobný popis závady a popis toho, jak závada vznikla. Obratem po obdržení oznámení o závadách prodávající informuje kupujícího o následném postupu v závislosti na druhu zboží, především o tom, kam má kupující vadné zboží doručit.

Pro úspěšné vyřízení reklamace je bezpodmínečně nutné, aby kupující byl schopen předložit dodací list. V případě, že je zboží potřeba poslat zpět prodávajícímu, je zákazník povinen zboží zabalit nejlépe do originálního obalu – kartonové krabičky. V případě, že kupující originální obal nemá, je povinen na vlastní náklad zajistit obal nový, vyhovující nárokům přepravy. Kupující bere na vědomí, že v případě nedostatečně chráněného zboží při přepravě nemusí být reklamace uznána. Dodací list předává prodávající kupujícímu spolu se zbožím. Dodací list v těchto případech nahrazuje záruční list. V závislosti na druhu vad a na povaze zboží, v souladu s právními předpisy platnými v ČR, bude oprávněná reklamace řešena opravou, výměnou zboží či vrácením zaplacené kupní ceny.

Reklamace se nevztahuje na drobné rozdíly v barvě – jednotlivé šarže barevných kontaktních čoček se mohou mírně lišit. Nelze reklamovat barevné kontaktní čočky z důvodu nevyhovující barvy.  Taktéž nelze reklamovat kontaktní čočky z důvodu chybného objednání dioptrií odběratelem a to včetně znaménka plus či mínus.


  • Vrchní linka
  • Potřebujete pomoci?

    Pokud potřebujete poradit, nebo se jen na něco zeptat, neváhjte nás kontaktovat.

    Nenašli jste zde to co hledáte? Kontaktujte nás. Jsme schopni Vám sehnat zboží na základě Vašeho přání.

  • Spodní linka
  • Doprava zdarma

    při nákupu nad 2.000 Kč

  • Vše skladem

    expedujeme do 3 dnů

  • 7má čočka zdarma

    při nákupu 6ti čoček

  • Bezpečné platby

    díky online platební bráně